Szukaj na tym blogu

piątek, 1 stycznia 2016

Witam serdecznie wszystkich:)

       Witam serdecznie wszystkich,
              którzy tu zaglądają:)

     Ten blog powstał przede wszystkim po to, by jak to się mawia "dogonić marzenia".
      Stąd też po części wzięła się nazwa tego bloga - MONTOWNIA MARZEŃ - czyli miejsce, gdzie przedmioty których niekiedy szukamy dość długo, często bez skutku - wlasnie tutaj stają się rzeczywistością.
        Ja poprostu tak mam, że jeśli nie mogę czegoś kupić to staram się to zrobić samodzielnie (z lepszym bądź gorszym skutkiem;) ), ale jak mi to wychodzi - oceńcie już sami.

Co jakiś czas będę umieszczała tutaj zdjęcia przedmiotów,  które wykonuję w wolnej chwili, bądź te, które zrobiłam już do tej pory.

Mam nadzieję,  że się Wam spodobają;)

Serdecznie Zapraszam

  MontowniaMarzeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas:) będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza:) jeśli macie dla mnie jakieś rady bądź wskazówki chętnie się z nimi zapoznam:)